16 marca 2011

Niespodzianki i ciąg dalszy misji.

Hey Pandy!

Nie uwierzycie, dziś gdy zalogowałam się na naszą Wyspę wyskoczył mi komunikat.
Było tam napisane, że otrzymuje "Złote Członkostwo" na 3-dni.
Wam też, pojawił się taki komunikat?



Druga niespodzianka jaka mnie dziś spotkała, to prezent z maszyny niespodzianki.
Są nimi żółte przebiśniegi.


Trzecią i ostatnią nowością, jest kontynuowanie misji z Duckiem.
Oto krótka instrukcja:

1. Biegniemy na plażę i rozmawiamy z Duckiem i Mr. Feelgood.

 2. Udajemy się do komnaty Kamari i rozmawiamy z nią.
3. Klikamy na kulę. Widzimy obraz Duck'a uciekającego z Biterrlandi.

4. Idziemy do salonu piękności, poprosić Lily o nowe ubranie dla Ducka.
5. Udajemy się przed zamek, po nowy strój dla Ducka od Lily.

 6. Wracamy do Kamarii i musimy poszukać Gonzo.

7.Gonzo jest na basenie. 
Gdy go znajdziemy rozmawiamy z nim i znów wracamy do Kamarii.

8. Idziemy znów do Gonzo, używamy smutnej emotki.
Dzięki czemu zdobywamy okulary.





9. Idziemy znów do Kamari, która za pomoc kaczce wrecza nam koszulkę z kaczką.
Ona zadba o znalezienie domu dla Ducka.

To tyle! :)
Niestety teraz będę pisac dla Was rzadziej, 
ponieważ mam wiele na głowie nauki i problemów.
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.

2 komentarze: