20 marca 2011

Pożegnania nadszedł czas żegnam Was...

 Witam!

To ostatni mój wpis, na tym blogu...;(
Na każdego nadchodzi ta pora, nade mnie właśnie nadeszła.
Odchodzę z Panfu, pandy nie usuwam. Może czasami wejdę okazjonalnie. 
Jest wiele powodów z jakich odchodzę m.in:
  • szkoła
  • chciałam rozwijać swoje zainteresowania
  • ta gra mi się już troszkę znudziła
Przepraszam Was za wszystkie nie porozumienia i tego typu sprawy i Was
Kochani przyjaciele, że zadaję Wam taki ból, ale każdy kiedyś odchodzi...
Przy grze trzymali mnie przyjaciele, których NIGDY nie zapomnę.
Jeśli chcecie możemy wspólnie utrzymywać kontakt, to już zależy od Was.
Dziękuję wszystkim za przyjaźń, współpracę, a także wszelką pomoc. 
To koniec z tym blogiem, bo jaki ma sens alex-panfu bez Alex? : (
PRZEPRASZAM...

ŻEGNAM!


16 komentarzy:

  1. Szkoda, że odchodzisz :( Byłaś dla mnie wzorem do naśladowania .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda, że odchodzisz :C Ten blog ma śliczną garfikę i jeszcze lepszą dziennikarkę :) Mam nadzieję, że jednak uda się jakoś ten blog uratować. Może masz jakiegoś przyjaciele z Panfu, który piszę dobrze i to on by pisał na tym logu... wiem, wiem to nie to samo. No cóż... żegnaj ;C

    Pelagia1999

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty sb jaja robisz? Chora jesteś? Myślisz, że Ci pozwolimy? Każdy Twój przyjaciel, nawet znajomy, uczepi się do Twej nogi i przyklei Ośmiornicą do podłogi . ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. :-(( Totalna załamka, Alex przemyśl to jeszcze.. Ale to Twoja decyzja. Szkoda, zawsze byłaś moim "autorytetem" jeśli to tak można nazwać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega załamanie.
    Zwariowałaś?
    Zostawiasz nas?
    Niee! Nawet o tym nie myśl!
    No cóż. Skoro chodzi o szkołę...
    buda zawsze rozdziela znajomych xC.
    Myślisz, że mi Panfu się nie znudziło?
    Dla mnie to totalna porażka. Chyba, że jestem
    w towarzystwie przyjaciół.
    Dla ciebie to "troszeczkę"?
    Aleeex! Przecież możesz rozwijać swoje zainteresowania i pisać na tym blogu.
    Ehh... Twoja decyzja xC.
    Ale przemyśl to jeszcze! Wszyscy mamy nadzieje, że zmienisz zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo.. nie!!!
    Ja ci nie pozwalam!!
    Zwariowałaś?!
    Zgadzam się z Anioleką!!
    Jeżeli to jest pewne ..
    To przynajmniej wchodź czasem na pf ..!
    I napisz mi kurde czasem na gg a nie!!
    Hmm .. wróć za 2 godz . na pf . ;P
    Przekonaliśmy cię?
    Mam nadzieję , że tak . ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę nie odchoć!! Jesteś dla mnie wzorem do naśladowania!! Przemyśl to jeszcze proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, może kiedyś zaczniesz nowy blog?
    Przykro mi że odchodzisz:(
    Byyyeeee!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ci co mówią że nie może odejść muszą zrozumieć. Każdy z was kiedyś z Panfu też odejdzie będziecie starsi znudzi was i odejdziecie. Ja mam już 13 lat, i niedługo też odejdę z Panfu. Alex pewnie też ma już dużo lat i to czas jej pożegnania. Blog był najładniejszym blogiem jaki do tej pory zobaczyłam i piękniejszego chyba nie ma. Śliczny nagłówek, tło, sposób pisania. Po prostu wszystko. Ale to jej decyzja. Skoro uważa że to już jej czas bo jest za stara to to jej czas. Niestety trzeba się z tym pogodzić. Żegnaj Olka gdyby coś to pisz czasem na agentki72@wp.pl ;).
    Zolcia124 i kuzynka Olcia2001.

    OdpowiedzUsuń
  10. O szkoda... Bardzo Cię lubiłam i wchodziłam na bloga codziennie ;C

    OdpowiedzUsuń
  11. Alex kurcze nawet nie wiem co powiedzieć...
    Strasznie mi przykro, zawsze mi pomagałaś a teraz coś takiego...
    Ale pamiętaj, że zawsze masz u nas wsparcie i przyjaciół!

    OdpowiedzUsuń
  12. Alex.

    Myślę, że dobrze przemyślałaś tą sprawę :)
    Głupio kolejny raz się powtarzać, ale muszę... ;D
    ŻEGANJ ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Alex nie odchodź prosimy Cb

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie dotarło?
    Bierz walizki i zasuwaj do nas w podskokach!
    Bo jak nie to... to my się nie znamy ;*.
    Szkoła? Za tydzień wakacje!
    xd.
    Wróć do nas na letnie ferie!
    Stella

    OdpowiedzUsuń